Administrator
PODSTAWY
Magowie z Warcrafta skoncentrowali swoją moc wewnątrz Dalaranu. Po zniszczeniu tegoż królestwa przez Płoniący Legion, ich cząstki mocy dotarły nawet do odległych zakątków świata.
Mag jest bardzo ważnym i pomocnym kompanem. Jedną z najpotężniejszych jego umiejętności jest „Polymorph”. Który pozwala wyłączyć z walki potworów atakujących drużynę. Mag może również używać teleportacji, pozwala mu to na szybsze podróżowanie. Magowie mogą także robić jedzenie i picie, aby pomóc wszystkim szybciej zregenerować się po walce.
ZALETY
Może tworzyć Jedzenie i Picie
Ma mocne czary Area of Effect (Masowego Zasięgu)
Potrafi się teleportować
WADY
Trudno walczy mu się z potworami odpornymi na zaklęcia
Może być szybko i łatwo zabity w pewnych sytuacjach
Może nosić tylko cloth armor.
WYZWANIA
Pozostań żywy
Kontroluj wściekłość wroga
Dozwolone Rasy : Ludzie, Gnomy, Nieumarli, Trolle, Drenai i Krwawe Elfy (w przyszłości)
Standardowe paski : Health/Mana
Typy zbroi : Cloth
Dozwolone bronie : Staves, Wands, Daggers (do nauczenia), Swords (do nauczenia)
„Ice Armor” i „Frost Armor” nie mogą działać jednocześnie
Zamrażające efekty z „Ice Armor” i „Frost Armor” nie działają jednocześnie
Offline